Utmanad......090218

Blivit utmanad av Jannike, gör så här:

- Gå in på "mina bilder"
- Gå till sjätte mappen
- Välj den sjätte bilden
- Visa bilden på bloggen och skriv någonting om den
- Invitera sex nya att vara med på utmaningen
- Länka till dem och låt dom veta att dom är utmanade

Så - här är då den sjätte bilden i den sjätte mappen bland "mina bilder":


Det här är Jäger, Viltvårdarns Jäger! En stilig och duktig vovve som är bror till världens bästa Jod, Viltvårdarns Jod. Jäger bor utanför Örebro med sin husse Marcus och matte Jenny och såklart deras andra vovvar Conrad & Lots.

Alla läsare är utmanad - jag kan inte välja ut någon av alla bloggar jag läser :-)

Kommentarer
Postat av: Marcus

jag måste ju säga att han är världens stiligatse och duktigaste Jäger!!! Tänk att du har en så snygg hund på bild!

Postat av: Marie till Marcus

Japp, man har en hel del häruppe i norr :-)

2009-02-20 @ 21:58:26
URL: http://virus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback