Burr..........090115

Men nu äre för kallt igen - hua! Just nu är det -20 här hemma (ute alltså) och jag VILL INTE ha det så kallt :-(

Utmanad har jag blivit av
Ann så jag har ju det jag gör en stund här inne i värmen :-)

4  FAVORITPROGRAM

* Idol
* Let's dance
* Körslaget
* Medium

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR


* Åkte till Östersund kl. 06.30
* Budgetpratade hela dagen
* Kramades med Rebecca - gounge :-)
* Kollade på nya programmet "Made in Sweden"



4 SAKER JAG SER FRAM EMOT


* Buggen den 7 februari
* Stockholmsresan 13-15 feb
* Funktionärsträff 4-5 april
* MH den 25 april
Här finns det massor med saker som jag ser fram emot men jag nöjer mig med dom fyra närmaste :-.)

4 FAVORIT RESTAURANGER


* Elvys place i Bispfors (en privat guldstjärnerestaurang :-D)
* Grillad korv vid en öppen eld "oppi berge"
* Shang Hai Wok i Östersund
* Kina i Tierp

4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN


* 2 st förstapris i Ökl med Jod i sommar
* Att jag kan föra SSRK/JH framåt i god sämja som ordförande 2009
* Att vi kommer iväg å dansa mycket i sommar
* Att 2009 blir ett glatt år

4 PERSONER JAG UTMANAR

Marcus & Jenny
Jannike
Eva, Chazzy & Korall
Tove & vovvarna


Kommentarer
Postat av: Monica

Det var kul läsning. Det finns mycket att se fram emot och glädjas åt. Elvys Place har jag också haft nöjet att bevista. Fantastisk. Kina i Tierp känner jag inte till? Är det ett ställe ni stannar och äter på innan ni kommer hit till Tulka?

Ökl starterna grejar ni i sommar och det gör Marcus och Jäger också.

Och du, vi har bara 4 grader kallt och lite "siktad" snö som inte täcker marken.

Men ser fram emot mer info om Kina i Tierp.

Monica

Postat av: Marcus

Jaha nu måste man alltså tänka!! Det var inte bra!!

2009-01-16 @ 07:01:45
URL: http://labbegrabbar.blogg.se/
Postat av: Marie

I dag när jag vaknade vad termometern på -27 hemma och på vägen hit till jobbet låg det på -30!! Det är FÖR mycket!

2009-01-16 @ 08:12:26
Postat av: Anne

Jag och Ockra kommer smygandes framöver, fast ni har ju än och då ett rejält försprång !!!

2009-01-16 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback