Hans 17 år.......090101

Här sitter man och sitter :-) 

För 17 år sedan var det är sjujäkla blåsväder - strömmen försvann på BB där jag befann mig efter att ha blivit mamma till länets förstfödde - han föddes 18 minuter över 12. En pigg och glad unge på lite drygt 3,5 kg - i dag är han inte så pigg, han kom hem vid 3-tiden i natt så han sover än - märkligt :-)

Hostar som en galning, ont i halsen och har bra dåligt med röst - blääää. Men gårkvällen var trevlig så länge rösten fanns kvar i alla fall. Enormt god mat - guldstjärnor till kockarna!!!

Har bubblat lite i alla fall och i dag blev det slut på bubblor och poängen stod på 149 680 - ha!

Nu ska jag fundera vidare på dagens middagsmat...........

Kommentarer
Postat av: Eva & Korall & Chazzy

Jag vågade inte trycka på länken för bubblorna, det är väl beroendeframkallande ; )



Hälsa å gratta Hans från oss när han har piggnat på sig. Och du Marie får krya på dig och verkligen kurera dig. Mitt snorande och hostande har nu äntligen gett med sig och jag vill inte att det tar om.



Kramen och god fortsättning

2009-01-01 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback