Hemma......090129

Sitter hemma för andra dagen från jobbet - har feber och hosta. Länge sedan jag var hemma från jobbet men så kan det tydligen bli :-). Försöker göra lite sånt där som jag inte hunnit  med på dom stunder jag orkar - bla ett nytt schema som ska läsas in i elevsystemet sedan. Det har legat ett tag och jag har inte haft tiden så det kändes som att det var läge att kika på det.

Tur var det väl att det blev nu och inte nästa helg när vi drar till Uppsala på utbildningen - det skulle ha varit lite fånigt.

Nä, nu är det dags för lite GP-Untis, schemaprogrammet.


Kommentarer
Postat av: Lotta Amrén

Hallå Marie!

Va trist att du är sjuk,hoppas du snart är pigg å kry igen ;)



Kram från mig, L

Postat av: Anonym

Om du har "tur" så är det "3-dagarsflunsan" som jag råkade ut för. Inte kul, men det var över på tre dagar ;) Krya på dig!

2009-01-29 @ 21:34:08
Postat av: Fia

Och inlägget innan kom från mig... (namnet försvann???? av sig självt????)

2009-01-29 @ 21:35:00
Postat av: A-L

Elvira Fattigan var en mycket klok gammal kvinna som pratade förstånd med Enöga (han med de falska pengarna) - inte en dum seriefigur att vara döpt efter ... ;-)

Jodå, allt är bra med oss i norr!

2009-01-30 @ 18:01:19
Postat av: Jannike

Se till att du är frisk till nästa helg nu!!



tack för din jättegoa kommnetar på bloggen!!!



Krya på dig!! Kram Jannike

2009-01-30 @ 22:53:40
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback