Inget medlemsskap........090126

Hahaha, ni slapp ha med mig i 10 000:- klubben!!!
Vi, eller rättare sagt Peter hittade felet på bilen i dag, det var inte ljuddämparna! Det finns 2 st katalysatorer och den ena var problemet - den var paj. Ny är beställd, kommer så Peter byter den på onsdagmorgon.
Var ut nu och provkörde en sväng, hihi vad fint den lät - den trasiga katalysatorn är borta vilket innebär att den låter som en liten rallybil :-)

I dag har det varit en fullspäckad dag på jobbet - vissa dagar är värre än andra som på alla andra ställen...... i dag var det en sån hos mig men nu är den över.

Rebecca är hos momma Iréne och moffa Östen medans mamma Anna är och pluggar i Härnösand och pappa Anders jobbar på Berners. Farmor var och kramades en stund med henne i kväll - gounge! Visst är det lite häftigt att det är ett par generationer mellan barnet och barnvakten :-) Dom hade dessutom varit till min mormor Olga i dag och hälsat på, Rebecca hjälpte henne att bära in ved. Jo, vi är 5 generationer - från 3 till 94 år, helhäftigt!!!

Nä nu ska jag kika färdigt på bröllopet på TV4!

Kommentarer
Postat av: A-L

Hade oxå en "sån" dag på jobbet - typisk måndag ?!?

Skönt att TED gick fixa utan så många 0:or!

2009-01-26 @ 22:43:37
Postat av: Ann

Hej Marie! jaa...helhäftigt är ordet...fem generationer! Å va härligt när de små får umgås ett par generationer "uppåt" (..eller neråt eller vad man säjer?)....i flera dar helt själv! Att få den möjligheten, det ska man glädjas åt! Kram Ann

Postat av: Susanne

Vissa medlemsskap hoppar man gärna över! ;.)

2009-01-27 @ 22:41:41
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: Carina

Hej! Jag hittade hit iallafall. Jättefin sida, lägger till i favoriter och kikar in snart igen.

Och du! Tusen tack för hjälpen!

2009-01-28 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback