Lördagförmiddag.......090131

Sitter och funderar på om det vore läge att ta ner dom röda gardinerna i köket? Jo, så är det nog kanske - tur att det inte är tomtar på dom :-)

Hade taxiverksamhet i natt, och därefter lite drygt en timme med svammel i telefon :-) Jag undrar hur många gånger man kan prata om samma saker hur länge som helst?? Det känns som att det är många, många, många gånger!

Inge särskilt att skriva om så jag får nog ge mig på gardinerna ändå - boooooring!!!

Jag är i alla fall piggare - å de e en himla tur, snart tisdag och jag måste ju packa - vi åker ju på fredag :-) Det ska bli spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är utmanad på min blogg! :-)

2009-01-31 @ 10:46:59
Postat av: Carina N

Hej Marie! Nu är jag här:) Hoppas att du blir riktigt pigg tills du ska åka. Det är roligt att vi hittat åt varann tycker ja. Christer hälsar så gott till dig. Kramiz

2009-01-31 @ 20:41:55
Postat av: Marie till Carina

Vad glad jag blir att hitta dig även här. Å när man börjar fundera så minns man så mycke roligt och kommer på sig själv att sitta å dumflina :-) Just nu så ser jag en gammal blå Ascona med Christer vid ratten å en gul anka hängande i spegeln :-D



Nog vore det väl på sin plats med en klassfest igen?!?!? Man kan väl ha på 31-året, eller???

2009-02-01 @ 00:06:56
Postat av: Taxipassageraren

Tackar för skjuten!!

Postat av: Carina N

Jaa faan just ja, ankan har jag alldeles glömt. Nu ska vi se om jag får till de här så att du kan gå direkt till min sida och skriva tebaks, jag är nybörjare vad gäller tekniken och fungerationen med datorer, att ha en träff vore kul men jag vill bara träffa dig känns de som, ja kanske några till vi kan ju ha en egen liten fest så vi kan babbla mycké å längé. KRAM

2009-02-01 @ 09:49:07
Postat av: Carina N

Men herre guud:0 nu ser jag att jag inte fick till de jag ska ju fylla i adressen där det står URL vad nu de är??? prövar igen förlåt att jag virrar men jag är fruktansvärt virrig idag eller alla dagar:)

2009-02-01 @ 09:53:26
URL: http://carno.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback