Nå nytt.....090113

Kom på att man kunde ju leka lite med bilder och göra sin egen header till bloggen - blev riktigt nöjd till slut :-) Joddans kapade näsa blev riktigt söt tycker jag :-)



Har anmält till instruktörsutbildningen i Stockholm den 14 februari - ska bli intressant. Genomgång/disskussion om den pågående revideringen av instruktörsutbildningen på förmiddagen. På eftermiddagen föreläser Birgitta Staflund Wiberg om A-prov och Torbjörn Augustinsson ger oss lite kött på benen om grundproven för spaniel. Ska bli spännande!!

I morgon är det en dag på kansliet om 2009:s budget hela dagen. Kanske inte så inspirerande dag men ack så nödvändig och förhoppningsvis mycket givande.

Näpp, hittar inge givande mer att skriva Lotten så jag säger gunatt :-)

Kommentarer
Postat av: A-L

Va´ bra att du åker ned!. Då kan du väl bevaka lite extra vad de säger om dressyrlära-delen, och berätta för mig sedan? När jag gick utbildningen var pedagogiken bra och etiologin var bra men dressyrläran - herre-min-je-vad-gammaldags !!! Framförde det både tre och fyra (och fem,sex,sju) gånger, men fick ingen respons? Det finns säkert lokala skillnader mellan avdelningarna, så att även dressyrläran är bra på andra ställen (?) men det skulle vara roligt att få höra hur diskussionerna går...

2009-01-14 @ 19:32:19
Postat av: Lotten till AL

Kom du oxå!! Hela Fisk & disk ska iväg!! :-)

Postat av: Anonym

Läckert "fixat" med bloggen!!

2009-01-14 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback