Nog vore det.......090123

.............väl på sin plats att jag skrev nåt igen...........

Måndag - arbetsdag i Östersund på kansliet. Gick i 25 min för att hämta den nystripade bilen, var hemma vid 18.30-tiden

Tisdag - lämnade in bilen på koll. Troligen ljuddämparna som är helt slut invändigt så dom "stryper" alla krafter i motorn.

Onsdag - vanlig arbetsdag

Torsdag - var med skolan på Östersundsrevyn. Jisses vad dom är duktiga i revyn trots att Lena inte är med - jo, nog saknas hon även om dom andra är duktiga!

Fredag - det kostar 10 000 j-a spänn att fixa bilen, jag blir så matt!!!!! Nu är det till att kolla andra möjligheter, har bett min äldsta son om hjälp - få se om det går i lås.
Let's dance i kväll - BlondinBella åkte hem och Kitty är kvar?!?!?! Fattar inte men det kanske jag inte ska göra heller! Magnus Samuelsson och Morgan Alling är bara helt fantastiska - vilka grabbar!! Heja, heja!

Nu är det gunatt!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Det är till att leta pluring i kuverts nu...

Bilar ska fungera, därmed basta!!

2009-01-24 @ 07:26:55
Postat av: Börje Halin

Välkommen in i 10.000:- bilreparationsklubben. En klubb man helst vill slippa vara med i. Den summa pengar kan man ha roligare med.

Idag åker vi upp till Cilla och Lasse. Ska bli jättekul. Ska peppa C och L att de kommer upp tidigare till Håsjö och vara med på SWC09 aktiviteter innan Fäviken.

Kram Börje

Postat av: Lotten

Har 10000 meters klubben fått konkurrens av 10 000 kronors klubben?! ;-)

2009-01-24 @ 17:50:33
Postat av: Fia

Usch å fy för dyra lagningar av bilen. Lotten; tror du inte att det är fler som vill vara med i 10 000 meters klubben? 10 000 kronorsklubben är nog snarare en klubb som undviks... ;)



Ses snart!

2009-01-24 @ 18:09:57
URL: http://web.telia.com/~u90903918/index.htm
Postat av: Lotta från Blekinge!!....

Hallå Marie!

Jädrans trist när bilarna inte funkar, håller med Lotten, bilar SKA funka, det är så lätt att bli lite sur annars, just för att det är så dyrt att fixa de trasiga,usch å fy :(

Min gamla 745 (21 år) har börjat få lite fel å brister nu,men han (Nisse) har hållit sig fräsch länge faktiskt så jag ska väl inte klaga för mycket antar jag.Just nu är det något som skramlar,vet inte vad,jag tutar å kör å skruvar upp volymen på stereon så jag slipper höra skramlet. Kanske "någon" tar sig an Nisse nån dag å kollar till han lite :)

Hoppas någon kan fixa din lite billigt!!

Ha det gott!

Kraaam L

2009-01-24 @ 21:37:08
URL: http://tomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback