Söndag.........090118

I dag har  man inte gjort många knop, skönt! Gick vanliga rundan runt berget men i dag utan lilla Rebecca som knallar på värre än jag vet inte vad.
Frågade i gårmorse om Rebecca ville gå runt berget och hon svarade "JAAAAA, jag vill gå runt stora berget". Det är ju en bit men mestadels knallar hon på för egen maskin och emellanåt så vill hon ha "taxi" :-). Hundarna springer som galningar - mest Trixa, hon blir helt loss när man pratar om att man ska gå runt berget - far runt som en dåre innan man fått på sig kläderna sedan i berget finns det många pinnar/träd att dra runt :-)


    
När vi kom tillbaka från rundan så hittade Sandra en stubbe åt Jod att sitta på - är det stubbträning måntro?


Det hade frusit så fint på en bäck!


Tur att spisen är kall ibland. Dockan la sig och vilade där :-)

Var och hämtade Hans i går i Bispgården, han var hos Kalle så vi var in och drack kaffe med Anne & Martin - trevligt! I övrigt så har helgen varit helslö.

Let's dance i fredags och Körslaget i går och i dag blir det väl reprisen av Stjärnorna på slottet - det var visst Kjerstin Dellerts dag sist.

Tågbiljetter beställda till Uppsalahelgen! Boende från fredag till lördag på hotell Tulka och från lördag till söndag på Kydingeholm.

Åsså är det nå fel på min bil :-( - den har som tappat orken/sugen/viljan, ja jag vet inte vad det är men den måste i alla fall till doktorn :-(

I morgon är det heldag på kansliet i Östersund - Extensändringar som ska laddas inför nästa läsår. Leasingbil dit - den ska lämnas in för strip(p?)ning, ska vara förbundets logga på.

Kommentarer
Postat av: TED

Jag har gått in i väggen

2009-01-18 @ 18:54:51
Postat av: TED igen

Vägen menar jag ju förstås :-)

2009-01-18 @ 20:29:14
Postat av: Jannike

Hej vännen!



vad mysig den låter - "promenaden runt berget"... ibland saknar jag Pålgård nåt alldeles otroligt... det är verkligen fint... och härligt med skogen å allt...



Kramar!!

Postat av: Jannike

hej Marie!!



Du har en mamma-award att hämta hos mig!! Be proud!!



Kram!

2009-01-21 @ 23:38:53
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback