Å tiden den går.....090611

I dag fyller Sandra 16 år - ja, det vete 17 hur det gått till, jag är ju fortfarande "bara" 27!!!

I morse skjutsade jag Sandra på skolan, for och hämtade blommor till "mina" elever på gymnasieskolan för att sedan vid 11-tiden vara med dom och käka studentmiddag. Jisses vilka fina grabbar och vad jag kommer att sakna dom. Många härliga skratt har dom hjälpt till med!

I morgon är det avslutning i kyrkan här nere - för sista gången!!!

Jod har börjat löpa tack och lov så nu hinner hon, i det närmaste bli klar tills vi åker på
Viltvårdarns och Höghedens/Guns Choise kennelläger!

I kväll har jag lagt ut på SSRK-JH:s sida att vi kör Working Test på Fäviken även i år. Den 25 juli är det dags med Lasse, Paul å Rune som dömer.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hoppas det blir riktigt riktigt vackert i kyrkan!!! Lycka till!!!! NJUT!!



Kram från Jannike


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback