Glad midsommar.....090619

Önskar alla en riktigt glad midsommar!

Här har vi grillat och varit på midsommarfirande på hembygdsgården i dag. Rebecca har ridit och fiskat fiskdamm, glad och nöjd.



Till kvällen for vi ut och åkte, kosan styrdes till Utanede och mormor Olga. Rebecca var och delade ut den absolut värdefullaste kramen på länge - tror att det var bästa medicinen mormor Olga fått på länge. Vilken härlig känsla det är så här efteråt, riktigt glad är jag för att vi åkte dit och drack kaffe med moster Karin, Kurt och mormor Olga. Karins katt Figaro ville gärna hälsa på Rebecca.



Sandra har kommit hem från sommardansskolan med mera kunskaper i dans - bugg, boogie-woogie, lindy-hop och rock har dom dansat det här året. Filmade en del, ska se om jag lyckas få till det och kan lägga upp en filmsnutt här sedan......

Nästa fredag åker Sandra och jag ner till Monica - tänk att nu är det dags, tiden går så fort!

Nu ska jag gå och krypa ner hos Rebecca och husse :-)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Som vanligt ett HÄRLIGT inlägg!!! Förresten har jag nu fått kläm på var du till viss del ska jobba framöver - lät alldeles förträffligt bra tycker jag!! <3



KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback