Allt för byn - andra showen......090307

Har just kommit hem från showen - dom är såååååå himla duktiga!! Vilka enorma förmågor vi har här i Hammarstrand! Dom är så fantastiska på att ta fram varje individs förtjänster.
Men, jag bara måste skicka största blomman till Dig Berit - Du berör mig med din sång så jag skulle kunna gråta varenda gång, Du är bara så enormt duktig!



Nu ska jag gå och krypa ner bredvid Rebecca, i morgon åker hon hem - tack Anders & Anna för att jag har fått låna henne nästan en hel vecka!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Du! Ja, nog var vi på samma föreställning igårkväll allti`!

Lustigt va lika vi skrivit och dessutom lagt in samma bild....med 3 minuters mellanrum...Hahaha!

Postat av: beritdolores

Hej !

Oh, tack för det fina du skrivit, jag blir så rörd.

Tack för att ni bar in stolarna som var kvar också.

Vi var så trötta....och jag har faktiskt måste sjukskriva mig idag, känner mig lite förkyld och trött och jag måste lyssna på min kropp, då den säger att jag måste vila... Så här ligger jag..Kram

2009-03-09 @ 10:06:40
URL: http://svenningson
Postat av: Anonym

Men så klart att du får låna bruttan. Det är bara att säga till! Hon tycker det är så roligt!

2009-03-12 @ 21:35:17
Postat av: Lina Engström

Gud vad kul att se den , det skulle jag ockås vilja :p

2009-03-18 @ 18:11:56
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback