Kursstart.......090301

Så har vi då startat unghundskursen. Känns riktigt kul att ha fått frågan om att ha kurs åt RBHK - det är ju några år sedan, det har ju som blivit mer och mer retriever på slutet :-)

Några bortfall i dag som kommer nästa gång men dom som var där i dag var härliga vovvar och förare - tror det blir en bra kurs. Hundarna var av raserna Vit herdehund, Finsk stövare, Gråhund, Labrador, Finsk lapphund och en blandning Lapphund/Norrbottenspets - 3 pojkar & 3 flickor.
Vi har pratat mycket om kontakt och förtroende, det som vi i dag tror att hela hundägandet bottnar i. Har man inte dessa beståndsdelar så kan hundägandet vara mera jobbigt än roligt och det ska vara roligt att ha hund!!!

Jobbar i morgon och på tisdag ska jag hämta Rebecca och vara farmor några dagar - det ser jag fram emot! Vi ska bara mysa, skratta och må gott!

Dags för en stund med Beck och Gunwald :-)

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag somnade förstås vid reklamen innan 22- Hopplösa TV 4

2009-03-02 @ 07:54:28
Postat av: Jannike

åh jag trodde jag skulle garnva ihjäl mig när Gunvald sa åt "rammakaren", den där Sun, att han skulle hämta tavlan annars skulle Gunvald häfta upp honom på väggen och rama in honom själv;-) ha ha ha - han ÄR så rå!!!

Postat av: Jannike

åh jag trodde jag skulle garnva ihjäl mig när Gunvald sa åt "rammakaren", den där Sun, att han skulle hämta tavlan annars skulle Gunvald häfta upp honom på väggen och rama in honom själv;-) ha ha ha - han ÄR så rå!!!

2009-03-02 @ 22:36:25
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback