Men jösses......090323

Läser i Lottens blogg att det är 13!!!! år sen vi började ha kurser åt brukshundklubben, nä - det är inte klokt vad tiden går! Nog är det lite märkligt att man då fyller 23 år?!?!? Får inte ihop det riktigt :-)

Tror jag måste ta och sätta mig och räkna ihop hur många kurser vi haft genom åren. Det har varit allt från valpkurser till apporteringskurser. Märkligt nog så har vi kursdeltagare som kommer tillbaka flera gånger åxå - intressant tanke........ :-)

Håller på att ladda inför nästa vecka, eller till att börja med lördag. Dansresa med dottern till Östersund i buss - ska bli jättekul, länge sen man va till stan på dans! Måndagkväll åker jag till en jobbarkompis i Sollefteå för att sova över hos henne då vi ska vara i Umeå kl. 09.00 på tisdagmorgon - information om studiemedel från CSN. Där blir det sen en hotellnatt för på onsdag är det info från högskoleverket om nya regler. Hem på onsdagkväll, klippa mig på torsdag och på fredag bär det iväg till Uppsala för del 2 i funktions/mentalbeskrivningsutb på Kydingeholm.
Den här gången är det utekläder som gäller, praktik hela helgen - mycket spännande!

Kul att träffa alla igen och så får man än en gång kliva in hos Monica & Nils-Olov i Tulka igen :-)

Nä, nu ska jag kika på Spårlöst och se om nån hittar varann :-)

Trevligt inlägg i
SSRK-JH:s gästbok var det i dag - vem "Blomman" & "Hundkexet" än månde vara så värmde det hela mig - TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Dimitris Kursledningis

Kanske man måste komma flera gånger för att förstå vad vi menar, eftersom vi ibland pratar Grekiska...hahahaha :-))

2009-03-23 @ 22:05:08
Postat av: Ann

Ooohhh....va mycke´ kul du har framför Dej!!!

Sånt som lyfter...helea tiden...va härligt!!!



Ha det så gott 23-åring!!! Ann

Postat av: Jannike

Ja det verkar vara mycket på gång för din del - va kul!!!!



Kram!!

2009-03-24 @ 23:07:26
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: beritdolores

Gonatt!

Ja, herregud, du har verkligen fullt upp och en massa skoj....

Kram

2009-04-05 @ 00:00:29
URL: http://www.svenningson
Postat av: Lotta från Blekinge!!....

Antar att det är därför du inte hinner uppdatera här ;)Men fortsätt du med alla dina kuliga projekt!!



Ha det bäst!



Kram från mig!

2009-04-06 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback