Pulk- å skoteråkning.....090307

I dag åkte vi iväg till momma Iréne och moffa Östen på Näset. Dags att prova pulkan som Östen hade fått order av Rebecca att göra ren :-)

 Neråt gick kanon!

  Å oppåt gick det fint åxå :-)

Hans drog iväg med skotern för att köra upp lite spår. Snön är inte så kul så han körde ett par varv innan Sandra fick hoppa upp bakom å hänga på. Efter det så drog dom iväg efter skoterleden en sväng - han är duktig att köra Hans, känns skönt att han åker omkring på lagligt vis med förarbeviset i bakfickan!

 Ingen ville vara med på bild dock......

 Farmor & Rebecca provsatt åxå skotern och det räckte tyckte Rebecca

Nu ska jag väcka skruttan som sover som en gris i vagnen och fixa lite käk. Sen ska jag gå och göra mig klar för att åka till Bispgården och se "Allt för byn - andra showen". Mamma och pappa kommer förbi och hämtar Rebecca - dom ville låna henne medans jag var borta ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja att åka pluka är en riktigt höjdare! När vi är ute på promenad så brukar hon sitta i pulkan å säga -"Spring mamma, Spring!!!" Å det säger hon ungefär hela tiden... =)

Vad duktig Joddan är!

Än så länge är det tydligen bara mamma som duger till att köra skoter enligt Rebecca. (Tur att man är bäst på något, hehe) Hon har vägrat att åka med alla utom mig. Men det kommer nog =)

2009-03-07 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback