Pysseldag.....090305

När vi vaknade i morse så hörde vi att husse var vaken så vi skickade ner Jod med en lapp där vi skrivit att vi ville ha fika på säng :-D. Jod drog iväg med lappen neröver trappen och efter en stund så kom det upp en husse med en bricka fylld av mackor, kaffe och oboy :-)

Efter fikat klädde vi på oss och tog en tripp runt berget - eller som Rebecca säger "runt stora berget". Rebecca hittade packad snö som blir efter skorna, dom plockade hon upp och bar en bit. Vi tyckte att det såg ut som våfflor och hon höll med men hon kallade dom för "bloffor" :-). I dag så gick hon i det närmaste hela rundan själv, helt otroligt vad hon matar på med dom små benen.

 En ganska bra & fin "bloffa" tyckte Rebecca


Sandra & Jod håller på med lite hoppövningar :-)

Vi har snurrat en hel del i dag - jag & Rebecca, ja å hundarna har varit med åxå. Åkte ner på jobbet och kollade lite där, var ner till mormor Olga och lämnade lite böcker och när vi var där så tog vi med oss henne och moster Karin till mamma & pappa på Näset.

I kväll försökte jag överlista Evas dator men jag fick ge upp och ringa en vän :-) som tog sig an den. Håller tummen att han får till den - vi var överens i telefonen om vad som kunde vara felet i alla fall.

Nu ska jag gå och nassa!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vilken underbar farmor!!!!

Precis så ska jag va!

Kram Ann


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback