Solig söndag.....090315

Så var då 2:a kursdagen över, vi har 12 hundar i kursen av olika raser. Det är så roligt att studera hur olika beteenden de olika raserna har. Jätteduktiga förare som jag hoppas vi kan hjälpa igenom de "problem" som dom känner att dom vill ha ordning på.  Nu tror jag att det kommer att gå jättebra med det eftersom det är duktiga engagerade förare!

I gårkväll så var det melodifestivalen och fast det inte var favoriten som vann så tror jag någonstans att det kan gå bra för henne i nästa tävling. Mina egna favoriter var HEAT och så gillade jag Måns förstås :-)

I morgon är det jobbet igen och i morgonkväll är det möte i Stugun inför Håsjö-provet. Vet inte hur många som ska åka men jag hoppas det är många som kommer!

På onsdagkväll är det första styrelsemötet med SSRK med mig som ordförande, mycket är det på dagordningen men det ska väl gå bra. Vi måste ju på något vis strukturera arbetet så som vi vill ha det i nya styrelsen! Ska på möte på eftermiddagen på kansliet.

Nu blire slapping vid tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback