Vin på en måndag.......090302

Oppåner är kanske världen tycker en del när man dricker både champange, vin och bailyes på en måndagkväll - själv är jag glad över en sån händelse. Lotten & Ylva kom på att man kunde ha en ordförandemiddag............gott!!! Återigen så är det en avslappnad och glad stämning när vi träffas - varenda gång så skrattar vi så tårarna rinner. Tack kamrater för ännu en helt galen å underbar kväll!

I dag har jag varit till Stugun och hämtat Rebecca. Jag kikade in på Trixa som satt i baksätet på Annas bil och dom ögonen sa: "Tja, kan du ta Rebecca kan du ta mig", å det är klart att hon åxå fick följa med. Rebecca har bestämt att hon och farmor ska sova nere i bäddsoffan så då gör vi väl det då.

Nu ska vi kika på Minnenas mästare..........

Kommentarer
Postat av: Ann

Vin är nyttigt!.... Har jag hört!!

- Ha en härlig vecka, Farmor Marie!!!!

/Ann

Postat av: Perrong

opp å ner ner å opp grisen gal i granens topp

2009-03-04 @ 09:59:15
Postat av: Lotta från Blekinge!!....

Fortsätt ni med å dricka vad än de månne vara å oavsett vilken veckodag det är,så kul som ni verkar ha det då ni träffs ;) Säger som Ann;"Vin är ju nyttigt" Önskar bara jag fick,kunde vara med er någon gång.....

Kramkram!

2009-03-04 @ 22:19:29
URL: http://tomee.blogg.se/
Postat av: Lotta från Blekinge!!....

Fortsätt ni med å dricka vad än de månne vara å oavsett vilken veckodag det är,så kul som ni verkar ha det då ni träffs ;) Säger som Ann;"Vin är ju nyttigt" Önskar bara jag fick,kunde vara med er någon gång.....

Kramkram!

2009-03-04 @ 22:21:02
URL: http://tomee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh vad trött jag blir!!Sorry!

2009-03-04 @ 22:22:03
Postat av: Lotten

Var blev DU av på bion???

2009-03-04 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback