Grattis till mig..............091029

Jaaa, så är det - 10 HELA ÅR SEDAN JAG SLUTADE RÖKA!!! Så jäkla duktig har jag varit!
Ett liv som har blivit lite tyngre och lite större storlekar på kläderna men DET ÄR DET VÄRT! Luktsinnet har återvänt - allt luktar gott, eller nåja, alla damer som tappar parfymflaskan över sig klarar jag mig utan :-) En liten skvätt parfym är helt ok, men när hela flaskan sitter på då är det för mycket!

Har förmånen att vara lite ledig det här lovet så i morse hakade jag på husse och hundar på morgonpromedanden. Hundarna njuter och hämtar lite dummies här och där. I vanlig ordning så tänker jag inte så mycket på vad jag gör och det brukar funka bra det :-) Ett krav finns ju alltid, man kommer till matte när hon säger det och det funkar även på lilla Qula.  

Det blev lite foton också.........


Qula & Amber


Black Army


Tjusigt dummiekast :-)


Förra veckan var vi till Pilgrimstad och hälsade på. Där fick jag även träffa nya familjemedlemen "Snuttan"

Rebecca & dvärghamstern Snuttan

Kommentarer
Postat av: Eva & Korall

Jösses vad du är duktig, tänk om jag skulle göra detsamma å sluta jag med. Jag SKA sluta också!!!!!!



Ha det så gott på din ledighet



Kramkram från oss

Postat av: Lotta

Ja än en gång GRATTIS till duktiga dig!



Å dina hundar är sååå fina tycker jag å vad lilla Qula har växt ;)



Ha en trevlig helg!

Kram!

2009-10-30 @ 00:16:16
URL: http://tomee.blogg.se/
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Underbart när man lyckats lägga cigaretterna på hyllan! Tror det är därför hundarna har så bra luktsinne, för de röker ju inte :)

Hoppas ni får en skön helg!

2009-10-30 @ 11:04:45
URL: http://www.famhalin.se
Postat av: A-L

Gratulerar till de 10 åren!

Vad hon växer din Q!!

2009-10-31 @ 00:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback