Påfyllning..........091015

Var i Ånge i lördags och dömde goldenklubbens WT - en ny och kul upplevelse! Jag dömde en dubbelruta som bestod av ett markeringjobb och en dirigeringsövning. Duktiga hundar å förare, ett STORT GRATTIS till Therese & Kata som blev totalvinnare. Ni är ett härligt team Therese, du å Kata! Tar mig friheten att lägga ut den ljuvliga bilden jag tog på er i Anettes soffa på fredagkvällen. Tack Anette för att jag fick komma och sova hos er och få en härlig kväll tillsammans med er!



Har fotat lite under några dagar, lägger ut dom rakt upp och ner :-)


Regnbågen var vacker den här dagen......


Liten Qula i frostigt gräs!


BästJoddan <3 Visst ä hon söt då den lilla räkan :-)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för berömmet och va roligt att få figurera på bild i din blogg! Trevliga fredagskvällar i Anetts sofffa tycker jag att vi kan ha fler av! Kram T

2009-10-16 @ 06:38:02
Postat av: Birgitta o Nelly

Du är inte bara duktig med hund och trevlig tjej utan en duktig fotograf också, ser jag!

Postat av: Anette

Ni är välkommen!

2009-10-19 @ 23:00:46
Postat av: Jannike

Jisses vilka vackra bilder!!

2009-10-27 @ 22:35:19
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback