YES!!......... Där satt den!..... 090920

Jajjamänsan, i dag tog vi den - andra 1:an i ÖKL så nu har jag då nått ett av mina mål med Jod, att få starta i EKL :-) Dessutom så fick jag funktionärernas pris för "bäst förda hund-tyst och lungt och dessutom en fantastiskt duktig hund!" Jominsann så kan det bli :-) Blev riktigt mallig och gud så skönt att höra!



Bäst-Joddan i alla väder!!!

Tack alla som gjort provet i Järvsö - ett trevligt och roligt prov! Alltid väl mottagen! Kommer tillbaka nästa år!

Måste dela ut några grattis i dag åxå
Elvy & Jokk 2:a pris
Peter och Shannon 1:a pris och bästa öppenhunden
Dessutom så skickar jag en grattiskram till Sara & Luring som även dom fick sin andra öppenetta i dag, någonstans i Sverige :-) Sara, om du läser här så kan du väl bekräfta om jag har skickat några SMS till dig eller om jag bombar någon annan med dom :-)

Glömde att säga........... servicepersonalen har skött sig exemplariskt i dag :-) Tack snälla Lotten & Ylva som förgyllt och hjälpt oss med nästan allt hela helgen!


Kommentarer
Postat av: Sara & Luring

Än en gång grattis. Ja du bombar någon annan. Jag har inte fått dina mess:( Vi får fixa rätt nummer tillvarandra. Kram Sara

2009-09-20 @ 20:57:55
Postat av: Eva & Korall

Grattis ännu en gång från oss!!!



Eva Korall & Quling

Postat av: Marcus

Grattis igen!Där satt den!!!!!!!! Nu har vi kommit hem från valpträffen och laddar för en liten tur med bilen ner till moheda imorgon för att gå kurs för Birgitta S-W på tisdag.

2009-09-20 @ 21:16:45
URL: http://labbegrabbar.blogg.se/
Postat av: Monica

Grattis Maire och Jod! Idag stämde allt för er. Härligt.

Jag blir så stolt och glad över alla ambitiösa ägare till Viltvårdarns hundarna. Vilka framgångar det varist sista veckorna.

Och jag har haft träff med P-kullen idag- också härligt att se dom små ämnena.

Och så har jag bestämt mej för hane till Gnista framöver.

I aug 2010 startar alltså du och Jod på elitrutan här hos mej, eller hur?

Kram från Monica

2009-09-20 @ 21:51:09
URL: http://www.viltvardarns.net
Postat av: A-L

Oj, vad här hänt saker nu igen. Stort Grattis!

2009-09-20 @ 21:52:44
Postat av: Lotta

Va kul -GRATTIS Marie & Joddan - världens bästa om jag inte minns fel ;)



Ha de gött! Kram på er båda från mig ;)

2009-09-21 @ 00:45:55
URL: http://tomee.blogg.se/
Postat av: Servicepersonal

Tackar och gratulerar än en gång. Rättelse:

..."tyst, lugn och SÄKERT...." fördes Joddan grattisgrattisgrattisgrattis

2009-09-21 @ 06:33:27
Postat av: Fia L & Q

Stort grattis till framgångarna!!!!

2009-09-21 @ 09:43:57
Postat av: Anita Norrblom

Grattis, det var mycket välförtjänt!

2009-09-23 @ 09:09:42
URL: http://www.norrblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback