5 januari 2010 - Nytt år

Jamen förstå innan man har lärt sig skriva 2010 istället för 2009!!!

Lat har jag varit ända sedan jul, vilket åxå syns på mina kläder - dom har krympt lite :-) Jaja, kommer tid kommer råd!

Lite bilder från helgerna kommer här.....

Amber provar vår nystickade Åremössa, passade precis :-)


Ankan bodde i matskålen ett tag :-)


På nyårsafton var Rebecca & Trixa såklart hos oss och vi var i Håsjö hos familjen Sandelin. På eftermiddagen åktes det madrass och skoter, även Rebecca som hittills nästan totalvägrat att åka skoter!


Kan det vara en Gremlins det här måntro???



På nyårsdagen blev det mera skoter..... lika roligt då tyckte Beccis!


I förmiddags skjutsade jag några brudar till Sollefteå och så här fint var det när solen försökte kliva över bergskanten. På vägen var det nästan -30, det är faktiskt FÖR kallt!


Glömde ju, Qula tog på sig städningen på nyårsafton - hon är en hejjare på att sopa :-D


Den 24 januari åker jag till Stockholm på orförandemöte för SSRK/JH, få se om det kommit något närmare med organisationsförändringen...... Känns nödvändigt att åka även om det känns lite sådär att åka till Stockholm över dagen, många timmar på tåget blir det.

Planering inför vårens och sommarens hunderier har påbörjats. Årsmöte SSRK/JH den 20 mars där Barbro Börjesson kommer att föreläsa - hon är så härlig att lyssna på, massor med hundprat blandat med finurligheter!Funktionärsträffen i april, prov & fullmäktige i maj, Labradorcampen i juli där jag tillfrågats om att vara hjälpinstruktör och även en av domarna till Working Testet, jättekul!!
Mellan allt det ska jag försöka få till så jag kan starta Qula i NKL till hösten och såklart någon Elitstart ska väl till med Joddan. Kanhända blir det en sväng till Fäviken och till Hallstavik blir det väl inte bara en sväng om jag får bestämma :-)

Nä, jag tror jag ska ta å gå å lägga mig, har lyckats (utan svårigheter) vända på dygnet - vad fort å lätt det går :-)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja, vad du har lagt in underbara bilder igen på ALLA dina skyddslingar, såväl tvåbenta som fyrbenta!

Å du kommer att ha en hektisk vår och sommar minsann - måste vara så roligt att ha ett sånt brinnande intresse!!!



KRAM!!!

Postat av: Marie till Jannike

Detta hundintresse är det som får mig att orka med vardagen! Att stå i skogen med hundarna på prov eller att bara vara där fyller energipåsarna till 200%.

Hela jag ler när jag tänker på allt som redan är bokat :-)

2010-01-11 @ 00:13:17
Postat av: Monica

Hej Marie.

Snart är det ny månad också. Har det hänt något roligt sen 5 jan?

Kram

Monica

2010-01-22 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback