På tåget....100124

Sitter på tåget mot Stockholm. Ska på ett ordförandemöte för SSRK i Upplands Väsby, jo man är väl knasig eftersom jag åker hem igen i kväll - landar i Sundsvall vid 21-tiden. Tur att det finns internet ombord så man har något att roa sig med :-)

Jobbet tar mesta tiden men jag ser våren komma med alla hunderier så det får bli några lediga fredagar framöver både till hunderier och för SSRK:s räkning. Funktionärsträff i april och fullmäktige i maj för SSRK. Hunderi är inbokat i kristihimmelsfärdshelgen som jaktprovsfunkis och strömmingsfiske. Sen ska vi nog få till lite egen träning åxå några helger.
Årsmöte för SSRK/JH den 20 mars som avslutas med en föreläsning av Barbro Börjesson. Sista helgen i maj har vi vårt eget jaktprov i Håsjö - jag har ingen hund att starta med så i år har jag lovat att vara provledare.

Resa till Växjö ska åxå läggas till - i april för jobbets räkning. Tillverkarna av vårat elevreg.program ska ha ett stort konvent igen och förra gången jag var ner var det superbra så det kan man inte missa!
Mycke åka bliré :-)

I morgon är det Bispgården som gäller och även på tisdag. Onsdag, torsdag, fredag på AO med avbrott på torsdag med en tårtätarsväng i Bispgården. Sista veckan Elisabeth jobbar..... :-(.......tråkigt men önksar henne lycka till på nya jobbet.

Nä, nu ska jag se om jag hittar igen "Stjärnorna på slottet" sen i går på SVT-play.........några timmar kvar till Stockholm, vi är i Söderhamn just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback